Tips til en bedre læge besøg

1. har så mange medicinske journaler som muligt med dig at dokumentere din sygdomstilstand, især for et nyt besøg eller en consult. Gå af hospitalet, laboratoriet eller andre lægens kontor og få eksemplarer. Dette sparer læge tid og nogle gange endda undgår en ekstra officielle opkald.

2. bring i de faktiske flasker af recepter. Mens lister er nyttige, flaskerne afsløre, hvor mange er ordineret på et tidspunkt, dosering, og hvis der er nogen refills venstre. Der er ikke mere gætteri om “lille blå pille.” Med så mange generika kan det samme stof dukke op så mange forskellige former og størrelser afhængig af producenten. Nu kan du både blive på samme side når vi taler om en bestemt medicin. Jeg er også overrasket over de mange fejl på flasker af apoteket.

3. Opret en liste over spørgsmål/anmodninger før dit besøg. Det ville faktisk være ideel til at fortælle den, der foretager udnævnelsen hvilke områder du nødt til at diskutere. Det er ikke tid til at sige sin “personligt”. Vi formoder, det er alle personlige i en medicinsk kontor. Det hjælper os forberedes i planlægning, udstyr og tildele de rette værelse. Tro det eller ej, har vi hørt de fleste af dine problemer før. Selvfølgelig hvis det er ekstremt følsomme karakter end bare fortælle receptionisten hvor meget tid du bliver nødt til at diskutere dine personlige problem.

4. Prøv at holde til et system af kroppen, per besøg, medmindre en komplet fysisk er gjort. De fleste kontor besøg er gearet til blokke af 15 minutter. Dette er normalt tilstrækkelig til at dække de fleste simple problemer såsom udslæt, øvre luftvejsinfektion og urinveje infektion lige som eksempler. Jo længere har du haft problemet eller den Vagere symptomer som mavesmerter eller svimmelhed forventer at tilbringe mere tid. Tøv ikke med at bede om mere tid. Vi ville hellere vide før tid hvad dine forventninger er.

5. Spørg om recept refills, noter til arbejde eller skole og formularer til at udfylde i begyndelsen af kontor besøg og ikke i slutningen. En venlig påmindelse er naturligvis altid godt, hvis det er blevet overset, når du forlader. Du kan altid give en liste over medicin kræver refiller til sygeplejerske i begyndelsen af besøget også. Igen, kommunikation hjælper alle få deres behov opfyldt.

6. Vær realistisk i din forventninger. Hvis du starte diskussionen om et emne, der er relateret til det oprindelige problem på tidsplanen og nogle svar, giver det mindre tid til rådighed til andre problemer. For eksempel, hvis du har en celleprøve og gynækologiske eksamen men begynde med en hovedpine klage, der kræver en fysisk og fuld historie, forventer ikke alt skal gøres i ét besøg. Altid prioritere hvad er vigtigst for den pågældende dag. Undertiden problemer blive vigtigere, symptomer alvorligt, da den oprindelige aftale eller opfølgning blev foretaget. Bare Fortæl den sygeplejerske eller læge tingene har ændret sig så hurtigt som muligt. På den måde vi kan bo på tidsplan, og du kan få de vigtigste problemet løses.

7. må ikke forlade kontoret uden at fortælle nogen, hvis du ikke er tilfreds med din service. De fleste læger og personale antage, alt går ok, medmindre fortalte. Det er lettere at løse et problem, besvare et spørgsmål eller klage hurtigst muligt mens oplysningerne er stadig frisk. Hvis du er utryg taler eller ikke kan bo, skrive en hurtig note. Mange områder er følsomme og meget ladet følelsesmæssigt. Det er nemt at misforstå retninger, årsager til test eller hensigten med lægens bemærkninger. Vi bryder virkelig, hvordan du føler.

8. det er lettere at behandle dit besøg på tid og håndtere papirarbejdet, hvis alle dine oplysninger er korrekte. Fortæl receptionisten, hvis du er flyttet, har et nyt telefonnummer eller ændret sygesikring. Altid bringe sundhedskortet med dig.

9. jeg kender alle er optaget og overscheduled. Antallet en grund læger er bag i tidsplanen er patienter viser sent. Sande, andre faktorer kan spille en rolle som telefonopkald og meget syge patienter. Bare være klar over, at problemet bliver forstørret som dagen skrider frem. Hvis du skal komme ind og ud hurtigt forsøge at bestille meget første eller anden udpegelsen af den formiddag eller eftermiddag.

10. være fleksibel. Medicinsk kontorer er der for at tjene patienterne. Nogle gange kræver dårlige nyheder, en tragisk ulykke eller en alvorlig medicinsk tilstand mere tid og opmærksomhed fra personalet. Vi kan ikke skynde en person, der er i tårer. Bare være forståelse, hvis det er dig, får du ekstra tid og opmærksomhed behov.